петак, 25. мај 2012.

Obuca zenski fetis

Pored najlonki kao sto sam vec pisala veliki modni fetis kao i svakoj zeni nadam se mi je obuca!Jednostavno obozavam razne modele raznih boja i velicine stikle.Volim da sam zenstvena zavodljiva i seksi...sigurna u sebe a  u tome mi sandale bas pomazu.......













Da li kombinovati sandale sa carapama?
Iako, nošenje sandala sa čarapama nije novi trend, on ni ranijih sezona nije zaziveo na nasim ulicama. Ako izuzmemo one retke, hrabre dame koje su se usudile da pokažu svoju kreativnu stranu i zelju da prate modne trendove, malo njih je ispratilo ovaj. Razloge mozemo da nagadjamo: lepo stoje na damama koje vidjamo na TV- u, ali ne i da ga mi nosimo, a druge ga smatraju lošim stilom. I modni svet je podeljen, jedni smatraju da nosenje sandala sa carapama je izuzetno seksi, dok drugi u tome vide odraz lošeg ukusa.Ja licno nemam nista protiv cak i praktikujem....

U svakom slučaju mnogi poznati kreatori kombinuju čarape sa sandalama i to na pistama izgleda uvek dobro. Takođe, na ulicama setskih metropola mogu se videti razne kombinacije sa sandalama od grinlonki do kratkih čarapica. Razni dezeni čarapa i modeli sandala pružaju mogućnost za stvaranje uzbudljivih modnih priča. Na vama je samo da odlučite da li vam se svidja ili ne ovaj trend.

Kampanje raznih brendova











Нема коментара:

Постави коментар